Club 21 Play Full Version

Casino Bonus: 711 CASINO €711,- FAIRPLAY CASINO €250,- 777CASINO €250,- CIRCUS €250,-

De Club 21 gokkast van barcrest heeft een gokspel dat enige kennis van het kaartspel ‘eenentwintig’ vereist. Het basisspel van deze gokkast heeft een leuk spaarsysteem waar mystery prijzen te winnen zijn. Dus de derde rol toont een hart, ruit, klaver en schoppen. Telkens wanneer een dergelijk symbool op, onder of boven de winlijn verschijnt, licht het betreffende symbool op in de vakjes aan de rechterkant. Wanneer alle symbolen op de winlijn zijn verschenen, volgt een mystery prijs van 8-200 credits. Dus elke keer dat alle symbolen onder of boven de winlijn zijn verschenen, resulteert dit in een mysterieprijs van 2-100.

Door voor de eerste keer op de Bet21 Game-knop te drukken, gaan de punten naar de Bet-meter en worden er 2 kaarten getrokken. Dus één voor de speler en één voor de bank. Op dat moment kun je er nog voor kiezen om de punten naar de creditmeter te verplaatsen. Hoe dan ook met de Collect-knop of probeer ze te verdubbelen met de Bonus Gamble-knop. Bijvoorbeeld omdat de getrokken kaarten ongunstig zijn. Nadat het Club21-spel is gekozen, kunnen de gewonnen punten worden overgedragen naar de Clubmeter door nogmaals op de Bet21-knop te drukken. Het aantal keren dat dezelfde knop vervolgens wordt ingedrukt, bepaalt het aantal credits waarmee het spel wordt gespeeld. Wanneer de inzet is bepaald, kan de Start-knop of de Kaart-knop worden ingedrukt om nog een kaart te nemen.

Het is de bedoeling om hoger te eindigen dan de bank. Als het aantal punten gelijk is, wint de bank. Maar als de speler de 21 punten overschrijdt, wint de bank ook en gaat de weddenschap verloren. Als er na 7 getrokken kaarten, zie Kaartenmeter, nog geen 21 punten zijn behaald, wint de speler. De winst is gelijk aan het aantal ingezette credits. koning voor 3 en voor de andere kaarten geldt de waarde op de kaart. De bank wordt aangeboden om nog een kaart te nemen nadat de speler op de knop Stand heeft gedrukt. Vervolgens trekt de bank kaarten in een poging de punten van de speler te evenaren of te overtreffen. Bij 17 of meer punten stopt de bank haar poging en heeft de speler gewonnen als hij op dat moment een hoger aantal punten heeft. Met tactisch spelen kun je tot 1000 credits behalen met het kaartspel.

Tagged with: , , ,